Canada 6

21 juni 2017 - Abbotsford, Canada

Week 6,

We hebben nog wel elke dag werk maar het is nu waarschijnlijk de rustigste tijd van het jaar, volgende week wordt het wel drukker weer vanwege het weer maar nu is het vooral stil. Dit erk je ook aan het aantal mensen dat er in de winkel werkt veel minder dan in de maand van mei. Omdat de winkel eerder sluit zijn er ook geen scholieren die later op de avond komen werken. Maar het standaard personeel is zeer gezellig dus het is niet helemaal stil.

Dit weekend zijn Danil en ik wederom naar de states gegaan, nu komen we er veel makkelijker in omdat we een kaartje hebben gekocht waarmee we er makkelijk in kunnen. Ik zweer de kleding in de states is zo goedkoop en de benzine ook. 0.80 dollar per liter. We hebben daar heel wat uitgeven toen we gegeten hebben bij arby’s(alleen in america fastfood). Als je ooit in america bent moet je het eten daar sowieso proberen. Toen we terug naar Canada gingen en weer langs de grens moesten, lieten ze ons er gewoon langsdoor naar onze paspoorten en visa’s te kijken. In vergelijking met vorige keer waar we het huis in moesten onze zakken moesten legen en belasting moesten betalen op de dingen die we gekocht hebben. We hebben nogsteeds geen idee waarom we dat vorige keer moesten betalen.

Op zondag hadden we geen auto dus besloten Danil en ik op longboards naar walmart te gaan. Van een berg af met longboards gaat sneller dan ik dacht. Mischien ben ik gevallen mischien niet we zullen het nooit weten. Wat ik wel weet is dat het ook nog zwaarder dan gedacht is om een berg op te longboarden. Mischien gingen we lopen bergop mischien niet we zullen het nooit weten. In de avond zijn we met bb-guns gaan schieten op targets samen met Nathaniel. Toen we het iet wat onder de knie kregen kwamen we de eend tegen waar nathaniel op aan het jagen is dus gingen we het bos in. We hebben de eend niet gekrgen maar Danil heeft het voor elkaar gekregen om een roodborstje uit de lucht te schieten. Toen heeft Nathaniel hem gevild en hebben we de goede 1 gram van vlees die er over was opgegeten.

Dit was week 6 van Canada.

1. Linda (ma):
    21 juni 2017
    Hi Koen, Leuk man dat jij nog op een longboard hebt gestaan kunnen we die van afgelopen jaar eindelijk van zolder halen ;)
    Geniet nog van de laatste weken, we zien je snel .
  2. Jolanda:
    Haha. Koen mooie verhalen heb je. Gaaf
  3. Linda (ma):
    21 juni 2017
    Neee ben jij nou een kind van je moeder, op vogeltjes schieten, en opeten, te erg gewoon (was tie lekker?) Zit je erg onder de schaafwonden...of wil ik dat liever niet weten...
    dikke kus x
  4. Marja:
    25 juni 2017
    Het Koen, wat een verhalen, zo te lezen een supertijd! Veel plezier!