canada 6 en 7

4 juli 2017

Week 7 en 8
Week 7 was niet zo heel boeiend dus ik maak hier 2 weken van.
First of all, mijn telefoon heeft waterschade opgelopen dus het kan zijn dat contact via whatsapp niet werkt. Facebook wel.

In week 7 hebben we niet veel gedaan behalve zonnen op een grote silo. Ook zijn we naar karl’s meat market geweest waar we AH huismerk hagelslag hebben gekocht.
Voorderest heb ik ook nog een dag op wholesale gewerkt in plaats van in retail. Het was wel relaxt ik mocht de hele dag met een collega van mij werken een beetje oreders verzamelen.

In week 8 hebben we al heel wat meer gedaan,
De maandag en dinsdag hebben we gewerkt en zijn we naar het strand geweest. Op woensdag gingen danil en ik naar een park genaamd capilano suspension bridge. Dit park zelf is in principe gewoon een soort van wandeling door een berggebied maar tussen 2 bergen zit een mega touwbrug van ongeveer 150 meter. Toen we over die brug liepen zagen we een rivier daar onder waar danil zich afvroeg of je daar kon komen. Dus zijn we een aantal meter verderop gereden naar een camping dichtbij. Daar gingen we de bergen in en via stenen naar beneden geklomen. Uiteindelijk kwamen we daar en bleek het nog best een bekende visplek te zijn.

Daarna op vrijdag zijn we naar vancouver island geweest naar een vakantiehuis die piet met zijn familie elk jaar afhuurd. De ferrie was 2 uur en en 2 uur terug dus we moesten heel vroeg op en konden pas weer heel laat slapen. Maar de dag daar zelf was wel heel leuk. We gingen met een opblaasboot naar een eiland wat 2 uur peddellen was en weer 2 uur terug. Daarna hebben we ze ook nog geholpen een ford te bouwen dat de vloed overleeft heeft.

Op zaterdag zijn we naar vancouver geweest voor een vuurwerkshow voor canada day. Canada bestond die dag 150 jaar wat opzich helemaal niet heel lang is als je er over nadenkt. Ik heb nog nooit zoveel mensen op 1 plek gezien dit was echt mega druk, heel vancouver stond denk wel buiten.

Dat waren week 7 en 8 mijn enalaatste week dus ook mijn enalaatste blog
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda (ma):
    4 juli 2017
    Koen, geniet nog van je laatste dagen in Canada we zien je zondag !!
  2. Linda (ma):
    5 juli 2017
    Koen ik heb genoten van je blogs, we zien elkaar snel!!
  3. Gerrie otto:
    Hoi Koe
    Het zit er bijna op.we zijn wel benieuwt naar de verhalen .goeie reis
    Groetjes oma en Opa Otto
  4. Gerrie otto:
    5 juli 2017
    Tik fout het is natuurlijk Koen .
  5. Gerrie otto:
    5 juli 2017
    TIk fout het is natuurlijk Koen....
    Gr omaXx
  6. Gerrie otto: