Canada 3

Week 3,

Kwa werkweek viel het allemaal wel mee hier niet super druk behalve op zaterdag maar toen waren we er niet dus dat maakt toch niet zo veel uit. De tijd ging wel heel snel omdat het gezellig is.

Op zaterdag zijn Danil en ik samen naar een musical van Conrad geweest. Hij speelde beest in belle en het beest en voor een musical van 1 jarige was het best wel goed. We werden alleen wel om 8 uur wakker gemaakt voor een musical die om 1 uur begong. Want Anita’s(de vrouw van piet) auto deed het niet dus moesten ze de auto gebruiken die wij normaal hebben. Hierdoor is onze wifi nog gelimiteerder dan het al was aangezien we alleen wifi hebben in fastfoodketens. We hebben nog geprobeert een oude auto op te knappen maar het bleek dat deze alleen in versnelling 2 en 4 kon maar we konden wel naar walmart en terug.

Op zondag hebben we nog geprobeert de auto van conrad te fixen met onderdelen van de auto die we zaterdag gebruikt hebben. Alles zou het in principe moeten doen maar hij start nog niet dus we laten er volgende week een vriend van Piet naar kijken die weet meer dan dat wij weten en blijkt ook heel goed te zijn met dit soort dingen.

Het spijt me dat het zo weinig is deze week maar omdat we geen auto hadden konden we niet echt ergens heen.

Maar in ieder geval dit was week 3.

1. Gerrie otto:
    Hoi koen
    Al is het kort koen het is altijd leuk om wat te horen.fijn dat alles goed gaat .we leven mee hoor .lieve gr oma en opa
  2. Linda (ma):
    30 mei 2017
    Hmm tja alleen versnelling 2 en 4 kan inderdaad lastig zijn .
    Leuk dat jullie naar de musical zijn geweest !